Tuesday 1 October 2013

SELAMAT MAJU JAYA

Terasa begitu cepat masa berlalu, bulan berganti bulan dan sekarang telah berganjak ke bulan Oktober...Terasa begitu lama jugak aku tidak mencoret sesuatu di sini...Sedikit sibuk dengan tugasan harian, walaupun dalam mood 'exam' terasa rindu untuk mencoret sesuatu...

Dua tiga minggu kebelakangan ni, macam-macam benda yang berlaku di sekitar kehidupan aku. Mana yang memerlukan fikiran untuk berfikir, mana yang memerlukan kederat untuk membanting, mana memerlukan emosi untuk melepaskan apa yang terbuku...tapi semuanya tidak mengganggu tugas-tugas aku sebagai wanita berkerjaya, anak, mama, isteri dan juga pelajar...Minggu ni adalah minggu terakhir kawan-kawan setugas yang bergelar PPM menjalankan tugas sebagai penjawat awam. Terasa kehilangan jugak bila ada yang rapat pergi meninggalkan aku yang baru nak mengenal hati budi diorang...Selamat Maju Jaya aku ucapkan kepada mereka terutamanya Linda pemilik blog Rencah Kehidupanhttp://luvzaraadelia.blogspot.com/ ) dan Naterah pemilik blog Qasehku http://qasehiranatt.blogspot.com/ ). 


Yang tengah tu la Linda...sian dia...'Linda tak sedih kan...kan...kan...'


Ni semua geng kami...'Geng Garam Belacan'


Yang comel tengah pegang kek ni la Naterah namanya...Aalah tomey...tomey... Tapi yang paling tomey...of course la yang dok rambang mata tengok makanan tu...aku le tu...hehehe

Mulai minggu ni jugak aku berhempas pulas menghadapi kertas Peperiksaan Akhir aku untuk semester ni. Harap-harap success...amin. 


Study...Study...



Segala macam perasaan bercampur aduk sekarang. Yang pastinya aku akan simpan kenangan-kenangan ni sampai bila-bila...

Chow...Sayang Semua...


No comments:

Post a Comment