Saturday 26 April 2014

MAI..MAI...MAI...

Puasa tak lama lagi dah...bahang kehangatan puasa sudah terasa, kalau dah sebut pasal puasa...mesti la lepas tu raya kan...hehehehe (sambil gosok kedua2 belah tangan)...dah habih ganti puasa ke??

Ni aku nak promote kuih raya yang aku buat sendiri ni...(untuk yang duduk area Anak Bukit & Pendang sahaja...) dah bagi sample untuk geng2 kat ofis, biasa la customers always right...ada la komen2 yang membina...terima kasih kawan2, lepas ni aku buat yang baru aku bawak untuk korang rasa ek...


sorry, gambar tak la cantik sangat, aku kan amatur...

Yang sebelah kiri tu nama dia 'Biskut Dahlia (Samperit)', sebekas RM 18, ada 52 biji semuanya dan yang kanan pulak 'Biskut Rosette Coklat', sebekas RM 18 jugak, ada 60 biji semuanya... Sapa yang berminat order dalam blog ni k...Tapi ingat, untuk penduduk area Anak Bukit & Pendang sahaja tau... yang duduk luar daerah tengok je la...

p/s : kawan2, nanti aku bawak Biskut Dahlia versi kurang manis & lembut sikit ek...

Bye, jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment