Tuesday 3 June 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU

01 Jun 2014

Selamat Pengantin Baru Dik...




Selesai sudah hari yang paling sibuk bagi penghuni rumah mak dan abah aku di Pendang, Kedah dan dengan berakhirnya majlis perkahwinan ini bermakna berakhir jugalah kenduri kahwin bagi keluarga aku (maknanya yang last la, adik bongsu aku ni...). Tapi jangan sangka dengan berakhirnya majlis ni maka selesai sudah segala-galanya, part nak mengemas pun makan masa juga tau...tak pe la, buat sikit-sikit mana yang mampu..

Aku? Biasa la aku ni...akan ambil part kerja dapur...(orang dapur kan...) dan yang paling special sekali untuk adik aku dan isteri....taraaaaa...


sebenarnya kek ni dua tingkat...


yang bawah dah selamat...hehehe

Ok, apa-apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU untuk adik aku dan pasangan, semoga berkekalan hingga hujung nyawa...

Jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment