Monday 21 September 2015

PERLUKAH...

Salam semua....

Kali ni aku nak serius sikit... (boleh ke...), bukan apa, aku kena buat keputusan yang penting... Perlukah semua ini??? (dah soalan pulak...). Korang ingat senang.... Kena buat keputusan yang melibatkan masa depan aku, my hubby & tentunya permata-permata hatiku. Satu waktu dulu aku pernah buat keputusan sebegini, namun keputusan aku tu tidak kena dengan keadaan dan kini aku mesti istiqamah dengan apa yang akan aku lakukan. Bukan keputusan yang aku dah buat dulu tu tak tepat, tapi tak kena gayanya... 

Telah lama aku berbincang dengan hubby tentang ni dan kini sesuatu perlu dilakukan...demi masa depan. 

Orang kata kalau kita tak da rezeki di satu-satu tempat tu, kita kena berhijrah... Inilah yang akan aku & hubby lakukan, demi anak-anak dan kelangsungan hidup. Pening kepala dibuatnya...

Bila difikirkan, perlu atau tak perlu aku buat keputusan ini.... Jawapannya amat perlu dan sebabnya biarlah aku je yang tahu...

Ok, doakan keputusan ini adalah yang terbaik yang pernah aku buat, Ya Allah bantulah aku...

Chow

No comments:

Post a Comment