Tuesday 1 December 2015

HELLOOOOO... PLEASE BEHAVE UR SELVES

Assalamualaikum

Adoi... Pagi-pagi lagi dah buat aku naik darah, tahu la aku bawak sang kancil comot je.. Jangan la ko buat sesuka hati ko je... Mentang-mentang la ko bawak keta beso... Eh pompuan memang bawak keta cenggitu ke (dah aku ni bukan pompuan ke yang boleh tanya soklan gitu... hoho)

Citenya gini... Aku keluar awal hari ni, dah siap awal aku pun keluar la bawak slow-slow (nak kata slow sangat tak la jugak, 80km sejam gitu...). Tengah sedap dengar lagu yang Hotfm putarkan untuk halwa telinga sambil follow satu lori ni tiba-tiba ada keta beso potong aku dan nak menyelit antara aku dan lori tu, korang bayangkan keta dia jenis 7 sitters tu nak menyelit celah sang kancil dan lori yang jarak antara kami tak sampai pun sebijik keta... Ish menyirap darah aku, apa lagi panjang je la bunyi hon si comot ni.... Piiinnnnnnnnn... Ha.. panjang camtu, amik ko.. Apa la bahayakan diri sendiri dan orang lain. Haloooo.. aku ada si sado kecik yang tunggu aku balik keja hari-hari tau, ko ni takde sapa-sapa yang tunggu ko balik ke. Aduhhh... Sesak nafas sekejap.


Ni ha bos kecik tunggu aku hari-hari balik keja.... Ko hado??


Kadang-kadang sebab-sebab macam ni la pemandu wanita selalu disalahkan, bawak keta loq laq, aku pun pemandu wanita jugak... Fikir la sikit ye, tak sayang nyawa sendiri takpe, hargai la nyawa orang lain, orang lain ada orang yang dia sayang and sayang kat dia tunggu dia hari-hari.

K Bye

No comments:

Post a Comment